Skriv dig op til vores nyhedsbrev
og få en gratis e-bog
Skriv dig op til vores nyhedsbrev og få samtidig vores e-bog gratis!Klik her og få vores gratis e-bog!
Icon

Dine kunders oplevelse – styrk forretningen!

Tag til et spændende foredrag, hvor I lærer en ting eller to om kundeoplevelser – og dermed styrker virksomheden.
Dine kunders oplevelse

Få indspark til at styrke kundernes oplevelse

80 % af alle virksomheder mener, at de giver gode oplevelser til deres kunder. Trods dette, er det kun 8 % af alle kunder der mener, at de får gode oplevelser. Tankevækkende, men ikke desto mindre er det virkeligheden ifølge en grundig analyse fra Harvard Business Review. Hvis du også tror på, at kundeoplevelsen er afgørende – så bør du kraftigt overveje kurset til jeres næste firmaarrangement.

Lær fra en erfaren ekspert

Foredragsholder Kasper Møgelvang er den helt rigtige mand, hvis din virksomhed ønsker inspiration til, hvordan I sætter mere fokus på kunderne. Kasper har stor international erfaring med kundeoplevelser, kundeloyalitet og mersalg for bl.a. McDonald´s og Starbucks. I Danmark har han rådgivet Jyske Bank, IC Companys, Mercuri Urval, Kvickly med flere. 

Underholdende fokus på bundlinjen

Der er ingen standardpræsentationer hos Kasper, og oplægget tager udgangspunkt i jeres virksomhed. Qua sin fortid som stand-up komiker, teaterskuespiller og underviser er Kasper hverken kedelig at høre eller se på. Glæd jer til et inspirerende foredrag, hvor der er fokus på bundlinjen bl.a. gennem større kundeloyalitet og mersalg.

Detaljer

Varighed: 1-2 timer
Location: Efter aftale
Min. antal deltagere: Efter aftale
Max. antal deltagere: Efter aftale
Pris: Kontakt os

Jeg vil gerne vide mere

Ring mig op