Dine kunders oplevelse

Dine kunders oplevelse – styrk forretningen!
Tag til et spændende foredrag, hvor I lærer en ting eller to om kundeoplevelser – og dermed styrker virksomheden.

Få indspark til at styrke kundernes oplevelse
80 % af alle virksomheder mener, at de giver gode oplevelser til deres kunder. Trods dette, er det kun 8 % af alle kunder der mener, at de får gode oplevelser. Tankevækkende, men ikke desto mindre er det virkeligheden ifølge en grundig analyse fra Harvard Business Review. Hvis du også tror på, at kundeoplevelsen er afgørende – så bør du kraftigt overveje kurset til jeres næste firmaarrangement.
Lær fra en erfaren ekspert
Foredragsholder Kasper Møgelvang er den helt rigtige mand, hvis din virksomhed ønsker inspiration til, hvordan I sætter mere fokus på kunderne. Kasper har stor international erfaring med kundeoplevelser, kundeloyalitet og mersalg for bl.a. McDonald´s og Starbucks. I Danmark har han rådgivet Jyske Bank, IC Companys, Mercuri Urval, Kvickly med flere.
Underholdende fokus på bundlinjen
Der er ingen standardpræsentationer hos Kasper, og oplægget tager udgangspunkt i jeres virksomhed. Qua sin fortid som stand-up komiker, teaterskuespiller og underviser er Kasper hverken kedelig at høre eller se på. Glæd jer til et inspirerende foredrag, hvor der er fokus på bundlinjen bl.a. gennem større kundeloyalitet og mersalg.
Detaljer
Varighed: | 1-2 timer |
---|---|
Location: | Efter aftale |
Min. antal deltagere: | Efter aftale |
Max. antal deltagere: | Efter aftale |
Pris: | Kontakt os |